Työntekijäkokemus ja kriittiset hetket – näin pääset alkuun

Autamme hyvän työntekijäkokemuksen rakentamisessa. Työntekijäkokemus ei muodostu pelkistä mukavista mindfulness-hetkistä. Työnantajan tulee varautua kriittisiin hetkiin, joissa työntekijä punnitsee, luottaako ja sitoutuuko hän työnantajaansa.

Me kutsumme näitä kriittisiä hetkiä nimellä Moments That Matter. Olemme tunnistaneet niitä yhteensä sata, ja tässä oppaassa paljastamme niistä seitsemän.

Lataa opas, saat sen sähköpostiisi! Olemme tiivistäneet asiaa – luet oppaan noin 10 minuutissa.

Työntekijäkokemus
Työntekijäkokemus kriittinen hetki
Kriittinen hetki lähtökokemus

Tutustumalla oppaaseen pääset ajatuksessa alkuun, ja jatkossa me autamme sinua: analysoimme nykytilan, annamme Quick Fixit, rakennamme kokemuspolun ja viemme muutoksen kulttuuriin, käytäntöihin ja työkaluiksi.

Yritykset, joissa on erinomainen työntekijäkokemus
– ovat kaksi kertaa innovatiivisempia,
– kaksinkertaistavat asiakastyytyväisyyden ja
– tekevät 25 % enemmän voittoa kuin muut.

MIT CISR, 2017

Tulevaisuudessa työnantajat menestyvät kuuntelemalla työntekijöitään ja kehittämällä työntekijäkokemusta.

Forbes, 2018