Fambition-tyontekijakokemus

Työntekijäkokemus: Moments That Matter -palvelukokonaisuus

Mitä on hyvä työntekijäkokemus? Onnistuneita vaiheita työntekijän ainutkertaisella kokemuspolulla. Vuorovaikutusta, isoja ja pieniä asioita, kohtamisten hoitamista ja hoitumista. Oikein hoidettuja hetkiä työntekijän ja työnantajan välillä.

Näitä hetkiä me kutsumme kriittisiksi hetkiksi (Moments That Matter). Olemme tunnistaneet sata tällaista kriittistä hetkeä, joihin työnantajan on syytä varautua.

Autamme sinua varmistamaan onnistuneen työntekijäkokemuksen hetkissä, joilla todella on merkitystä. Hyvä työntekijäkokemus ei ole pelkkiä työsuhde-etuja tai palkankorotuksia.

Moments That Matter – mitkä ihmeen “kriittiset hetket”?

Työntekijän kokemuspolku muodostuu Fambitionin näkemyksen mukaan seitsemästä (7) kokemuksesta. Näiden kokemusvaiheiden alta olemme tunnistaneet yhteensä 100 kriittistä hetkeä, joihin työnantajan täytyy varautua ja vastata. Näitä sataa hetkeä kutsumme nimellä Moments That Matter.

Kriittisen hetken aikana työntekijä päättää, luottaako ja sitoutuuko hän työnantajaansa.

Tiedätkö, mistä kriittisistä hetkistä muodostuu vaihe nimeltä Elämäntilannekokemus? Ymmärrätkö, miksi Epäkohtakokemus on niin merkittävä?

Kehittäminen on hyvä aloittaa helposti korjattavista, mutta vaikuttavista asioista. Alkuun pääset tutustumalla oppaaseemme Työntekijäkokemuksesta.

Palvelukokonaisuuden tasot

1. Tehokas auditointi
& quick fix
Prosessien ja käytäntöjen läpivalaisu. Nopeat ratkaisut ja toimenpiteet. Dokumentointi ja määrittely. Auditointi: kiinteä hinta
2. Yksilölliset kokemuspolut
Läpikävely työntekijöitä osallistamalla. Fasilitoidut työpajat. Lopputuloksena työntekijäpersoonat ja näkemykset toimenpiteistä. Työpajat: kiinteä hinta
3. Muutos ja kehitys
Johdon valmennus, muutosjohtamisen tuki, koulutukset, viestintä, yksilö-coaching Konsultoiva palvelu, projektihinta

Keitä asiantuntijamme ovat?

Me, Linda ja Laura H., olemme työntekijäkokemuksen asiantuntijoita. Lupaamme avata ammattitaidolla työntekijäkokemuksenne nykytilan, ratkaista jämäkästi siinä ilmenneet haasteet ja valmentaa lempeästi johdon sekä työntekijänne muutokseen.

Laura H.työyhteisöt, muutos, kehitys, KTM

  • työntekijäkokemus
  • rekrytointi, työnantajakuva
  • organisaatiokulttuuri
  • ryhmädynamiikka, yhteisökokemus
  • elämäntilannekokemus
  • saapumiskokemus

Lindayksilö- ja johtoryhmä-coaching, Brain-based

  • työntekijäkokemus
  • työntekijöiden hyvinvoinnin ratkaisut
  • organisaation kehittäminen
  • yksilö- ja johtoryhmä-coaching
  • kasvukokemus, epäkohtakokemus
  • lähtökokemus (gradu exit-haastatteluista)

Osaamisellamme ja uniikeilla työkaluillamme rakennamme työntekijöillenne toimivan työntekijäkokemuksen, joka pohjaa seitsemään (7) kokemuksen vaiheeseen ja sataan (100) kriittiseen hetkeen. Mittaamme kehitystyön onnistumisen ja vaikuttavuuden.

Miksi kehittää työntekijäkokemusta?

Yritykset, joissa on erinomainen työntekijäkokemus
– ovat kaksi kertaa innovatiivisempia,
– kaksinkertaistavat asiakastyytyväisyyden ja
– tekevät 25 % enemmän voittoa kuin muut.

MIT CISR, 2017

Tulevaisuudessa työnantajat menestyvät kuuntelemalla työntekijöitään ja kehittämällä työntekijäkokemusta.

Forbes, 2018

Ota yhteyttä

Linda Rautanen
Työntekijäkokemuksen asiantuntija
050 570 8790
Laura Hannola
Työntekijäkokemuksen asiantuntija
laura.hannola@fambition.fi

Haluatko kehittää työntekijäkokemusta? Hienoa!

Varaa maksuton puhelinaika (30 min) suoraan kalenteristamme