työntekijäkokemus

Työntekijäkokemus: Moments That Matter -palvelukokonaisuus

Mitä on hyvä työntekijäkokemus? Totuuden hetkiä, risteyksiä ja kohtaamisia. Me kutsumme näitä hetkiä nimellä Moments That Matter.

Hyvä työntekijäkokemus ei ole työsuhde-etuja tai palkankorotuksia.

Työntekijäkokemus on vuorovaikutusta, isoja ja pieniä asioita, asioiden hoitamista ja hoitumista. Tunnemme nämä kriittiset muutoskohteet ja autamme rakentamaan kokonaisuuden – työntekijän kokemuspolun.

Hyvä työntekijäkokemus on lähtökohta onnistuneille asiakaskokemuksille. Työntekijäkokemus on myös varautumista ennakolta tilanteisiin, joissa punnitaan työntekijän luottamus ja sitoutuminen työnantajaan.

Autamme sinua varmistamaan onnistuneen työntekijäkokemuksen hetkissä, joilla todella on merkitystä. Palvelun avulla korjaamme työntekijäkokemukseen kriittisesti vaikuttavat asiat ja varmistamme onnistuneet kohtaamispisteet.

 

Mitä hyötyä on työntekijäkokemuksen muotoilusta?

Tutkimusten mukaan yritykset, joissa on erinomainen työntekijäkokemus, ovat kaksi kertaa innovatiivisempia, kaksinkertaistavat asiakastyytyväisyyden ja tekevät 25 prosenttia enemmän voittoa kuin muut (Deloitte, 2019).

Työntekijäkokemukseen panostavissa yrityksissä tuottavuus on jopa nelinkertainen. Samoin työntekijöiden kokema kasvu ja kehittyminen ovat merkittävästi parempia kilpailijoihin nähden (Talent Vectia, 2019).

Tulevaisuudessa työnantajat menestyvät kuuntelemalla työntekijöitään ja kehittämällä työntekijäkokemusta (Forbes, 2018).

 

Moments That Matter – mistä palvelussamme on kyse?

Palvelukokonaisuutemme pohjana on 100 tunnistettua kriittistä kohtaamispistettä, joiden toteutuminen oikealla tavalla rakentaa työntekijäkokemusta arjessa. Nämä 100 kohtaamispistettä ovat Moments That Matter.

Osaamisellamme ja työkaluillemme rakennamme teidän työntekijöillenne toimivan työntekijäkokemuksen. Osaamme myös mitata kehitystyön onnistumista.

Kehittäminen on hyvä aloittaa helposti korjattavista, mutta vaikuttavista asioista. Siksi olemme rakentaneet teille työntekijän kokemuspolun, joka sisältää 10 käyttövalmista työkalua, joiden avulla pääsette alkuun.

 

Palvelukokonaisuuden tasot

 

  • Kriittisten hetkien (Moments That Matter) tunnistaminen ja nopeat ratkaisut niiden parantamiseksi (kiinteä hinta)
  • Käytäntöjen ja prosessien määrittely, kehittäminen ja dokumentointi (konsultoiva palvelu, projektihinta)
  • Käytäntöjen jalkauttaminen: johtamisen kehittäminen ja coachaaminen
  • Viestinnän sisällöntuotanto: sisäinen ja ulkoinen viestintä

 

Keitä meidän asiantuntijamme ovat?

Miksi juuri he ovat parhaat mahdolliset asiantuntijat tuottamaan tämän palvelun?

Yhdistelmänä on pitkä kokemus HR:stä, eri elämäntilanteiden ymmärtämisestä ja vaikutuksesta työntekijöiden työn ja muun arjen kokemukseen.

Asiantuntijamme

Linda Rautanen
Työntekijäkokemuksen asiantuntija
Laura Hannola
Työntekijäkokemuksen asiantuntija
Johanna Kalliomäki
Pedagoginen asiantuntija

Haluatko parantaa työntekijöidesi kokemusta totuuden hetkillä? Hienoa!